Propagandastaff

«Η αξιοκρατία και η αξιολόγηση αποτελούν αδιαπραγμάτευτες προτεραιότητες», διεμήνυσε από την Ηλεία ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης» μας πληροφορούσε η «έγκυρη και απροκατάληπτη» Καθημερινή στις 13/6/2019, σε ρεπορτάζ που ακολουθούσε την προεκλογική εκστρατεία του νυν πρωθυπουργού

Στις 18/7/19, στο twitter (αναδημοσίευση από το ΒΗΜΑ) ο υπέρμαχος της αξιοκρατίας πρωθυπουργός δήλωνε «Προχωρήσαμε χωρίς καμία καθυστέρηση στη στελέχωση του κρατικού μηχανισμού με αξιοκρατικά κριτήρια και στη δημιουργία μιας πιο λειτουργικής και λιγότερο δαπανηρής δομής» αναφέρει σε ανάρτησή του στο twitter ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και προσθέτει: «Γιατί πιστεύουμε πως το κράτος πρέπει πρωτίστως να μπορεί να υπηρετεί με αποτελεσματικότητα τους πολίτες».

«Αξιοκρατία παντού, αξιολόγηση παντού. Θα προχωράνε οι καλύτεροι ανάλογα με τη δουλειά τους και ανάλογα με τις ικανότητές τους. Αυτό χρειάζεται η ελληνική κοινωνία». Υπογράμμιζε ο «μαχητής της αξιοκρατίας Κ. Μητσοτάκης στην Ναυτεμπορική, ήδη από τον Μάιο του 2017

Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα προέκρινε ως θετικά και επιθυμητά, τόσο από την κυβέρνηση του όσο και από το σύνολο της κοινωνίας, οι δημοσιογράφοι αποτελούν τους αξιότερους να οργανώσουν και να διεκπεραιώσουν το κυβερνητικό έργο στη χώρα. Άλλωστε προς τι ο σχηματισμός μίας εντελώς δημοσιογραφικής κυβέρνησης;  Και είναι πράγματι αντικείμενο μελέτης (case study) το σχήμα που προτίμησε ο Κ. Μητσοτάκης να διοικήσει τη χώρα, που θυμίζει περισσότερο πρακτορείο ειδήσεων ή γιγάντιο γραφείο τύπου,  παρά κυβερνητική δομή. Από τα «πυρηνικά μέλη» της κυβέρνησης έως τα στελέχη της εξουσιαστικής μηχανής αναφέρονται (μέχρι σήμερα 22/1/2020) τα παρακάτω πρόσωπα

TROMOKRATIA2

Infographic από JoDi graphics 17/11/2019

Πολυτεχνείο 17/11/2019.

Στα Εξάρχεια οι δυνάμεις καταστολής κάνουν προκλητική επίδειξη ισχύος του κράτους που υπηρετούν

O Μάριος Αραβαντινός, δημοσιογράφος, κατήγγειλε ότι κατά τη διάρκεια επιχείρησης της αστυνομίας και ενώ κατέγραφε τις εξελίξεις, τρεις ΜΑΤατζήδες τον χτύπησαν προσπαθώντας να του ρίξουν το κινητό από το χέρι. Ο ίδιος δήλωσε ότι τους ενημέρωσε ότι είναι δημοσιογράφος, αλλά «δεν φάνηκαν να ενδιαφέρονται».

Σε ανάρτησή του λίγες ώρες μετά στο Facebook, ο Μάριος Αραβαντινός ενημερώνει ότι είναι καλά και χρησιμοποιεί τα λόγια του Μάνου Χατζηδάκι: «δεν κινδυνεύουμε απ’ αυτούς που δεν μας μοιάζουν. Κινδυνεύουμε απ’ αυτούς που μας περιφρουρούν».

Tην ώρα που δέχθηκε επίθεση από τους αστυνομικούς των ΜΑΤ, ο δημοσιογράφος μετέδιδε στο facebook το παρακάτω βίντεο:

Η απαίσια παράσταση των πραιτωριανών του Χρυσοχοϊδη έλαβε πρωτόγνωρες διαστάσεις

20191024 Koroidia sto Sesi II small

Η Αττική υπήρξε –ήδη από την αρχαιότητα- η μήτρα της τραγωδίας, με τον ίδιο τρόπο που αποτελεί και τη γενέθλια γη της κωμωδίας.  Ο βραχώδης  Αττικός τόπος, από την αρχαιότητα υπήρξε το  φυσικό σκηνικό  της συνύπαρξης και άνθησης των δύο  βασικών ειδών της ερμηνευτικής τέχνης του θεάτρου.

Η παράδοση που γεννήθηκε τότε, συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Τόσο στην Τέχνη, όσο και στην αληθινή ζωή. Ζούμε το (Αττικό επίσης) παράδοξο, η Ζωή να μιμείται την Τέχνη.  Να την αντιγράφει και να την καθιστά πρότυπο της. Να ενσωματώνει  στην εμπειρία των ζώντων το δίπολο «Ύβρις – Νέμεσις» με τέτοιο τρόπο που να είναι σαν να θέλει να δοκιμάσει τους «εχέφρονες» ανθρώπους, μέχρι ποιου σημείου θα κλιμακώσουν την Ύβρη και αν ποτέ θα καταλάβουν το μάθημα που θα τους διδάξει η πάντα επερχόμενη –λόγω της ύβρεως τους- Νέμεσις.

Μέχρι σήμερα, παρακολουθούμε μία μαζική καταστροφή να εξελίσσεται στην ανατολική Αττική. Ένας κλοιός από τερατώδη εγχειρήματα, όπως ο Χώρος Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων στο Γραμματικό, τα διάσπαρτα θηριώδη Κέντρα Επεξεργασίας Λυμάτων, τα τσιμεντένια κουφάρια της κληρονομιάς του 2004, τα εκτεταμένα οδικά έργα και συγκοινωνιακές παρεμβάσεις κλίμακας (μεγέθυνση λιμανιών και αντίστοιχη κλιμάκωση υποδομών) περισφίγγει την Αττική. Αυτός ο απαίσιος κλοιός αναπτύσσεται δίχως να υπολογίζει το πολιτιστικό, το κοινωνικό, το περιβαλλοντικό κόστος. Διατεταγμένες μελέτες, συνταχθείσες με τη μέθοδο copy/paste, παράγουν δεδομένα απαλλακτικά για τα εγκλήματα που σχεδιάζονται. Τα σχέδια τους αγνοούν προκλητικά την διαχρονικότητα των μακάβριων επιπτώσεων τους στη ζωή και τον τόπο .

PIC rema2

 

Η διαδικασία εκδίκασης της προσφυγής συλλόγων και πολιτών κατά της ΜΠΕ και των όρων για την οριοθέτηση με έργα διευθέτησης (στην πραγματικότητα έργα  εγκιβωτισμού και τσιμεντοποίησης)  του Μεγάλου Ρέματος, αναβλήθηκε για τις 6 Νοεμβρίου.

Αρχικά επρόκειτο να εκδικαστεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας αύριο, 30/10/2019

 Δελτίο Τύπου 22/10/19

 

«ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ» ΣΤΗ ΡΑΦΗΝΑ:

104 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ «ΠΝΙΞΟΥΝ» ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ

(και όχι μονο)

Η διαδικασία εκδίκασης της προσφυγής συλλόγων και πολιτών κατά της ΜΠΕ και των όρων για την οριοθέτηση με έργα διευθέτησης (στην πραγματικότητα έργα  εγκιβωτισμού και τσιμεντοποίησης)  του Μεγάλου Ρέματ ος, αναβλήθηκε για τις 6 Νοεμβρίου.

Αρχικά επορόκειτο να εκδικαστεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας αύριο, 30/10/2019

Η απόφαση εγκιβωτισμού 15 χιλιομέτρων φυσικού ρέματος που στο μεγάλο μήκος του διέρχεται μόνο από αγροτικές και εκτός σχεδίου πόλης εκτάσεις, προκαλεί τεράστια ερωτηματικά.

 ΤΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΟ

Το έργο βαφτίζεται «αντιπλημμυρικό»  ενώ δεν ενοχλεί κανένα αυθαίρετο, αυξάνει την πλημμυρική παροχή και την ταχύτητα του νερού μέσα στην πόλη της  Ραφήνας και είναι σχεδιασμένο για πολύ μικρότερες πλημμύρες  από αυτές που επιβάλλει η σύγχρονη επιστημονική πρακτική.

Ιδού κάποια από τα  εγκλήματα του έργου:

Orpic

Όταν υπουργοποιήθηκε ο Θανάσης Θεοχαροπουλος από τον Αλέξη Τσίπρα, η ενέργεια αυτή δεν ήταν τίποτα άλλο παρά η κατάβαση κατά ένα ακόμα σκαλί στην κλίμακα της απαξίωσης του κόσμου των ιδεολογικών σχημάτων.  Της απαξίωσης της ίδιας της πολιτικής, ως διαδικασία βασισμένη στις παντοτινές αξίες, που αντιμάχονται μεταξύ τους. Δεν ήταν ο πρώτος ο Θανάσης Θεοχαρόπουλος και φυσικά ούτε και ο τελευταίος. Απλά σατιρίστηκε υπερβολικά και όχι αδίκως.

GiaTheocharopouloII

Ο Αρκάς δεν χαριζόταν, κατά περίπτωση βέβαια (ala Carte)

 

Πολλές οι μετακινήσεις των φιλόδοξων πολιτικών υποκειμένων*. Από τα χρόνια του μεσοπολέμου, της μετεμφυλιακής περιόδου, των πρώτων μεταπολιτευτικών χρόνων και ακόμα περισσότερα τον καιρό των μνημονίων.