3110719

Καλό μήνα και καλό αποκαλόκαιρο, αφού ούτε φθινόπωρο είναι ακόμη -τουλάχιστον μέχρι τις 21/9- ούτε καλοκαίρι, ημερολογιακά. Μαζί με το καλοκαίρι, έφυγε και από το πολιτικό προσκήνιο ο υπουργός Χρυσοχοΐδης (ο αποκαλούμενος βάσει τον έργων του και Χρυσοχουντίδης, Χουντοχοΐδης κλπ). Ένας αναλώσιμος αυταρχικός φυρερίσκος, κατάλληλος για να χαϊδεύει ακροδεξιά αυτιά

Φυσικά δεν θα ασχοληθούμε -στο παρόν τουλάχιστο- με τον βίο και την πολιτεία του ανθρώπου που αν δεν ήταν υπουργός της πιο καταστροφικής για τη χώρα και τον λαό της, κυβέρνησης, θα ήταν ένα επιτυχημένο μοντέλο της σχολής κομμωτικής του Αμάραντου. Ιδανικό μοντέλο στα μαθήματα της χρωματολογίας, της τεχνικής διάγνωσης τρίχας, της επιλογής χρώματος, της σωστής ανάμειξης χρωμάτων, της κάλυψης λευκών, της τεχνικής ρεφλέ και της τοποθέτησης βαφής. Θα ασχοληθούμε όμως με μία περίπτωση ενός θύματος του υπουργού, που σαν από θεία Δικαιοσύνη, σχεδόν ταυτόχρονα με την αποπομπή του προσωπικού του Ιαβέρη, δημοσιεύτηκε και η εισαγγελική πρόταση για την δική του οδυνηρή δίωξη και φυλάκιση.

dikastiria nea smyrni33 768x431

Διαβάζουμε στον σημερινό τύπο την εισαγγελική πρόταση για την αποφυλάκιση του συλληφθέντα και κρατούμενου για τον ξυλοδαρμό αστυνομικού στη Νέα Σμύρνη, «Ινδιάνου». Η εισαγγελέας έκρινε πως  ο βασικός μάρτυρας είναι αναξιόπιστος και δεν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία. Συγκεκριμένα η Εισαγγελέας Πρωτοδικών Χριστιάνα Φραγκιά έκρινε πως δεν υπάρχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο που να δικαιολογεί τη συνέχιση της κράτησης του 30χρονου άνδρα που είχε συλληφθεί για την απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος του αστυνομικού στα επεισόδια στη Νέα Σμύρνη, τον περασμένο Μάρτιο.

Πρόκειται για τον αποκαλούμενο «Ινδιάνο» , ο οποίος είχε συλληφθεί και κρατούνταν με βάση μία κατάθεση του κουνιάδου τους στις αστυνομικές αρχές. Ένα πρόσωπο (ο κουνιάδος) το οποίο η εισαγγελέας χαρακτηρίζει ως «εντελώς αναξιόπιστο» που «φάσκει και αντιφάσκει». Η εισαγγελέας στην πρόταση της προς το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αθηνών σχετικά με τη συνεχιζόμενη κράτηση του επονομαζόμενου Ινδιάνου στις φυλακές Κορυδαλλού από τον περασμένο Μάρτιο, ζητά να διακοπεί η προσωρινή του κράτηση και να αποφυλακιστεί.

Από τις αρχές Απριλίου (6/4/2021) ο 58χρονος «μάρτυρας» είχε αναφέρει σε σνεντευξη του ότι δεν είδε ποτέ τον κουνιάδο του στη Νέα Σμύρνη αλλά η κατάθεσή του ήταν αποτέλεσμα υπαγόρευσης από την ίδια την αστυνομία, η οποία στη συνέχεια τον απείλησε ότι αν την αλλάξει… θα πάει φυλακή. Μάλιστα είχε πει στη  συνέντευξη του στην εφημερίδα Documento πως οι αστυνομικοί τον εξανάγκασαν να πει ότι είδε τον «Ινδιάνο» αφού πρώτα ψάχνοντας τα στοιχεία του «μάρτυρα» είδαν ότι υπάρχει μια καταδικαστική απόφαση εναντίον του σχετικά με ψευδή τηλεφωνήματα στην Αμεση Δράση το 2014.

Προφανώς η αστυνομία του Χρυσοχοΐδη ήθελε να στήσει πάση θυσία δικογραφία για τη Νέα Σμύρνη σε μια προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων, ενώ οι προφυλακισμένοι πλέον ως εμπλεκόμενοι (και οι τρεις με σαθρά αποδεικτικά στοιχεία) ήταν ήδη αντιμέτωποι με βαρύτατες κατηγορίες, όπως απόπειρα ανθρωποκτονίας, εκρήξεις, κατοχή εκρηκτικών και βαριές σκοπούμενες σωματικές βλάβες.

Να σημειώσουμε πως ο δικηγόρος του «Ινδιάνου» Παύλος Σαράκης διαρκώς τόνιζε την αθωότητα του πελάτη του, κάνοντας λόγο για σκευωρία εναντίον του.

Αξίζει να διαβάσει κανείς στη συνέντευξη του «μάρτυρα» αυτά που είπε για τις οδηγίες που έλαβε από τους αστυνομικούς:

Μάρτυρας: Η αστυνομία μου είπε τι να πω.

Δημοσιογράφος: Το καταθέσατε αυτό στον ανακριτή;

Μάρτυρας: Όχι, γιατί μου είπαν ότι αν αλλάξω την κατάθεσή μου, θα πάω φυλακή και φοβήθηκα.

Why

Η δικαίωση έρχεται κάποια στιγμή. Σε κοντινό χρόνο ή για τους πιο άτυχους, όταν πια είναι αργά. Το θέμα είναι πως αυτός ο άνθρωπος που παρίστανε τον υπουργό Δημόσιας Τάξης (Προστασίας του Πολίτη κατά τον παράδοξο και αηδιαστικό ευφημισμό) έχει την ευθύνη για πάρα πολλά περιστατικά αστυνομικής βίας και παρακρατικής συμπεριφοράς των οργάνων που επόπτευε και που σίγουρα δεν λειτουργούσαν ερήμην του.

Αν δρούσαν ερήμην του, καταρρέει πλήρως το επικοινωνιακό οικοδόμημα του ανθρώπου που τελικά έχει την κύρια ευθύνη για την τοποθέτηση σε θέση υπουργών, ανθρώπων που οι ενέργειες τους χαρακτηρίζουν τεκμηριωμένα ως ανίκανους, απάνθρωπους και βαθιά παρακρατικούς. Και που δεν είναι άλλος από τον αρχηγό τους, τον πρωθυπουργό της δύστυχης χώρας.

 

Σημείωση: Αν θυμάστε, ο «Ινδιάνος» είχε προσκομίσει στις αρχές και βίντεο που του έδινε ακλόνητο άλλοθι, αλλά εκείνες έκριναν πως ο αποδεδειγμένα ψευδομαρτυρας ήταν πιο αξιόπιστος!!!

 

elas23

Κάτι πολύ σάπιο υπάρχει μέσα στο σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας και καταντάει πλέον γραφικό να μιλάμε για μεμονωμένα περιστατικά, καθώς είναι αλλεπάλληλα πια τα περιστατικά παραβατικότητας από τους φύλακες του νόμου και της τάξης. Χθες έγινε γνωστό πως ένας 39χρονος αστυνομικός κακοποιούσε και εκμεταλλευόταν σεξουαλικά μια 19χρονη κοπέλα.  Το νήμα άρχισε να ξετυλίγεται όταν η κοπέλα ζήτησε βοήθεια από πολίτες στην Ηλιούπολη, λέγοντας ότι δραπέτευσε από το σημείο, όπου την κρατούσε ο αστυνομικός, ο οποίος την απειλούσε και την εξέδιδε. Ταυτόχρονα έγινε γνωστό πως η κοπέλα αυτή, από την ηλικία των 11 ετών, βιαζόταν από τον πατέρα της για να ολοκληρωθεί το σκηνικό της  φρίκης.

Αυτό όμως που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη οργή και προβληματισμό είναι η αντιμετώπιση της κοπέλας από την Ελληνική Αστυνομία, μια στάση που καταγγέλλεται τόσο από τη δικηγόρο Αντωνία Λεγάκη, όσο και από τον επίσης δικηγόρο Γιάννη Μυκονιάτη κάνοντάς μας για μια ακόμη φορά να αναρωτηθούμε για το ποιος θα μας φυλάξει από τους φύλακες και να εδραιώσει ακόμη περισσότερο την πεποίθηση για την αναγκαιότητα της αυτοοργάνωσης των πολιτών προκειμένου να υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους, ιδιαίτερα όταν αυτά απειλούνται από την αστυνομία

Η δικηγόρος, σε συνέντευξη που έδωσε στον Real fm και την μεταφέρουμε από το enikos.gr , καταγγέλλει πως η αστυνομία εμπόδιζε την επικοινωνία της με την κοπέλα και την μεταχειριζόταν πιο πολύ σαν κρατούμενη παρά σαν καταγγέλλουσα. Μια μεταχείριση που μπορεί να εξηγήσει γιατί είναι τόσο δύσκολο για ένα θύμα σεξουαλικής κακοποίησης να προχωρήσει σε καταγγελία. Πόσο μάλλον όταν ο θύτης βρίσκεται από τη μεριά της εξουσίας, οποιασδήποτε μορφής

Όπως καταγγέλλει η Αντωνία Λεγάκη « … όταν κάποιος πολίτης είναι θύμα εγκλήματος, κακουργήματος εν προκειμένω, οφείλει να απευθυνθεί στην Αστυνομία για να κάνει την καταγγελία του. Η Αστυνομία συλλαμβάνει τον δράστη και ο άνθρωπος φεύγει ελεύθερος να πάει στο νοσοκομείο να τον φροντίσουν και να περιποιηθούν τα τραύματά του σωματικά και ψυχικά, όπως είχε ανάγκη και η συγκεκριμένη κοπέλα από χθες το πρωί

 

gada01

 

«Έδειξα την ταυτότητά µου, σε δευτερόλεπτα έφτασε δίπλα µου ένα αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες και ενώ ήταν εν κινήσει, µε πέταξαν στο καπό. Με έδεσαν πισθάγκωνα µε χειροπέδες, µου φόρεσαν κουκούλα και µε έβαλαν στο αυτοκίνητο µε μπουνιές και κλοτσιές. Μέχρι εκείνη την ώρα δεν ήξερα αν έχω να κάνω µε αστυνομικούς ή µε μαφιόζους. Απ’ ό,τι αποδείχθηκε, ίσως ήταν καλύτερο να έχω να κάνω µε μαφιόζους. Μέσα από την κουκούλα μπορούσα να διακρίνω αμυδρά, αλλά µε χτυπούσαν όποτε σήκωνα το κεφάλι

… Συνέχιζα να είμαι δεμένος πισθάγκωνα και να φοράω κουκούλα, σαν αιχμάλωτος πολέμου. Από το γραφείο αυτό δεν ξέρω πόσοι πέρασαν, μάλλον όλη η αστυνομική δύναμη ανεβοκατέβαινε για να με δέρνει. Άλλοι με χτυπούσαν χωρίς να μιλάνε, άλλοι με έβριζαν, μου ζητούσαν επανειλημμένα να πω ποιας ομάδας είμαι οπαδός. Τους εξηγούσα ότι δεν είμαι ούτε οπαδός ούτε χούλιγκαν και πήρα την απάντηση: “Στ’ αρχίδια μας, θα πεις μια ομάδα”. Κάποια στιγμή έσβησαν τα φώτα και τότε το μόνο φως που μπορούσα να διακρίνω ήταν όταν ανοιγόκλεινε η πόρτα για να μπει κάποιος να με χτυπήσει. Για ένα πεντάλεπτο με άφησαν να πάρω ανάσα. Τότε κοπανάγανε τα θρανία και άκουγα ήχους εργαλείων και φερμουάρ και να με ρωτάνε “είσαι έτοιμος;”. Απαντούσα αρνητικά, ήταν σαν περιβάλλον εικονικής εκτέλεσης. Ένας κοπάνησε με βία το πρόσωπό μου στο θρανίο».

Αυτά δηλώνει επώνυμα στην Εφημερίδα των Συντακτών  ο Άρης Παπαζαχαρουδάκης, για όσα βίωσε στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής μία μέρα μετά τα επεισόδια στη Νέα Σμύρνη

Ένας άλλος, δεκαεννιάχρονος αυτή τη φορά, καταθέτει πάλι στην ΕΦΣΥΝ :

«Λίγα λεπτά πριν από τη σύλληψή μου, μηχανή της ομάδας ΔΡΑΣΗ έπεσε πάνω μου και αυτό έχει καταγραφεί σε βίντεο. Χτυπήθηκα με κλομπ στο κεφάλι, με έβριζαν, μου τράβαγαν τα μαλλιά και την ώρα που με οδηγούσαν στην κλούβα μού έλεγαν “πουτανάκι, αδερφή, θα δεις τι θα πάθεις μέσα”

 

facebook censorship2

Με αφορμή την πρόσφατη έξαρση των περιπτώσεων λογοκρισίας, σε όλο το φάσμα της πολιτικής και κοινωνικής ζωής με όλα τα μέσα, είπαμε να ασχοληθούμε με μία ειδική περίπτωση που έμοιαζε να «δίνει φωνή» στους πάντες, αλλά τελικά αποδεικνύεται  πως υπάρχει, απλά για να ελέγχει το τι λέει αυτή η «φωνή των πάντων». Είναι το facebook, το οποίο αποδεδειγμένα πια, κρατάει το σκήπτρο του μεγαλύτερου παγκόσμιου λογοκριτή.

Παρακολουθούμε ένα «μέσο κοινωνικής δικτύωσης -ΜΚΔ» το οποίο ξεκίνησε προσφέροντας μεγαλύτερη διαδραστικότητα στους χρήστες του ανά τον κόσμο, να καταπατά κάθε δικαίωμα έκφρασης τους με πρόσχημα και πρόφαση πάντα κάποιους ασαφέστατους και με ελαστικότητα στην ερμηνεία τους «όρους της κοινότητας» . Είναι μία εύκολη λύση η επίκληση της «μη τήρησης των όρων ΤΟΥΣ»

20210520 Logokrisia underline

Και μπορεί ο κάθε λογικός άνθρωπος να δεχτεί πως δεν ήρθε το Facebook να εγγράψει κάποιον, με το ζόρι στην «κοινότητα» του και εφόσον κάποιος έχει ενταχθεί σε αυτήν, αποδεχόμενος τους όρους του, τότε το FB απλά εφαρμόζει την τήρηση των κανόνων, τους οποίους προηγουμένως όλοι έχουν αποδεχτεί.

Και εδώ είναι το πιο μαύρο σημείο τους

Η φιλοναζιστική προπαγάνδα για παράδειγμα, περνάει εύκολα μέσα στις σελίδες του facebook, όπως έχει αποδειχθεί από περιπτώσεις που έφτασαν στο ακροατήριο δικαστηρίων (όχι φυσικά στην Ελλάδα) και οι σχετικές αποφάσεις διέκοψαν την προπαγάνδα που το ίδιο το «Μέσο» είχε επιτρέψει να περάσει.

Το Facebook (αλλά και το σύνολο των ΜΚΔ που φιλοξενούν προφίλ, σελίδες ή ομάδες με πολιτική τοποθέτηση και έκφραση) φαίνεται πως έχουν επιλέξει στρατόπεδο και το δηλώνουν με το έργο τους. Ενώ στην αρχή φαινόταν πως έχουν επιλέξει το απολιτίκ, ελαφρό και κυρίως αδιάφορο προς την κοινωνία στρατόπεδο, τελευταία μας δείχνουν πιο καθαρά πως έχουν επιλέξει αντικοινωνικές θέσεις, τις οποίες και προβάλλουν έμμεσα, θέτοντας τις δημοκρατικές και ελεύθερες τοποθετήσεις εκτός «όρων της κοινότητας τους»

Είναι η δύναμη που απέκτησαν τα «μέσα» αυτά. Δύναμη που τους επιτρέπει να λειτουργούν ως ελεγκτές της διατυπωμένης μέσα στις πλατφόρμες τους, γνώμης του καθενός μας. Την δύναμη δεν την απέκτησαν μόνα τους. Εμείς τους τη δώσαμε πατώντας την «αποδοχή» των όρων τους, προκειμένου να μας δεχτούν στην «κοινότητα» τους και να κάνουμε με επιπόλαιο τρόπο, δεκτούς τους όρους που αυτοί θέτουν και πάντα τροποποιούν ή ερμηνεύουν κατά το δοκούν..

 

elas

 

Στις στρατιωτικές και στις αστυνομικές σχολές, το καψόνι είναι θεσμός. Ανεπίσημος μεν, όμως είναι θεσμός τον οποίο όλοι ακολουθούν και όλοι σέβονται. Οι δόκιμοι του τελευταίου έτους έχουν το δικαίωμα να κάνουν καψόνια σε νεοσύλλεκτους δόκιμους. Όποιοι δεν αντέξουν, φεύγουν από τον πρώτο καιρό. Όσοι αντέξουν, θα σφίξουν τα δόντια και θα περιμένουν τη σειρά τους να γίνουν αυτοί οι επόμενοι που θα κάνουν τα καψόνια στους νεοσύλλεκτους. Έτσι γεννιέται ο φασισμός. Μέσα από τις σχολές. Όταν ο πρώην δόκιμος, βγει στο δρόμο, έχει ήδη υποστεί κακό και έχει ήδη προκαλέσει κακό σε άλλους. Ένας νέος υπερήφανος φασίστας έχει γεννηθεί

Ακολουθεί αναδημοσίευση από tvxs.gr

 

Η καθηγήτρια Εγκληματολογίας του Πανεπιστημίου «Παρί 11», Αναστασία Τσουκαλά, αποκάλυψε τα όσα αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια διαλέξεων στη Σχολή Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας τον Μάρτιο του 2013. «Είμαστε φασίστες και υπερήφανοι. Υπάρχει πρόβλημα;» της είπε ένας τριτοετής δόκιμος της σχολής κατά τη διάρκεια της διάλεξης, ο οποίος καταχειροκροτήθηκε.

Η Αναστασία Τσουκαλά μιλώντας στον Real Fm και την εκπομπή των Κ. Ακριβοπούλου και Ν. Μπογιόπουλου διηγήθηκε την εμπειρία της από τη Σχολή Αξιωματικών της ΕΛΑΣ με τους τριτοετείς δόκιμους, οι οποίοι πλέον έχουν αποφοιτήσεις. «Τον Μάρτιο του 2013 έδωσα από δύο τετράωρες διαλέξεις ανά έτος, στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο έτος με θέμα τον ρατσισμό και την ξενοφοβία. Ήταν η πρώτη φορά που εισάγονταν διαλέξεις αυτού του τύπου στη σχολή αξιωματικών της αστυνομίας.

Στο τέταρτο έτος, επειδή για παιδαγωγικούς λόγους το μάθημα βιντεοσκοπείται, δεν υπήρξαν αντιδράσεις ή σχόλια. Ωστόσο όταν επανέλαβα ουσιαστικά την ίδια διάλεξη, ελαφρά πιο απλουστευμένη στο τρίτο έτος, ολοκλήρωσα το πρώτο δίωρο και παραχώρησα ένα τέταρτο ομιλίας στους δόκιμους για να γίνει μια συζήτηση. Πήρε λοιπόν ένας δόκιμος το λόγο και μου είπε πως διαφωνούσε ριζικά με την ουσία της διάλεξης, ότι δηλαδή εξομοίωνα τους Έλληνες με τους αλλοδαπούς διότι αυτός θεωρούσε πως μια τέτοια εξομοίωση ήταν εξ ορισμού αδιανόητη.

Αντέδρασα παιδαγωγικά και είπα πως είναι αδιανόητο για μένα να θεωρούμε πως υπάρχουν ανώτεροι άνθρωποι και υπάνθρωποι και ότι σε τελευταία ανάλυση αυτού του τύπου ο διαχωρισμός παραπέμπει σε φασιστικά καθεστώτα. Τότε ο δόκιμος μου απάντησε: ‘Μα είμαστε φασίστες και είμαστε περήφανοι που είμαστε φασίστες. Υπάρχει κανένα πρόβλημα;’. Ακολούθησε το θυελλώδες χειροκρότημα των υπόλοιπων δοκίμων, ενώ οι εκπαιδευτές που ήταν παρόντες δεν αντέδρασαν.